Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Γνωριμία

Καλησπέρα σε όλη την μελισσοπαρέα!  

Λέγομαι Βασίλης Παπαδάκης και είμαι από την Λάρισα. Μελισσοκόμος δεν είμαι ακόμα γιατί δεν έχω μελισσάκια προς το παρόν, αλλά από την άνοιξη με την παραλαβή του μελισσοκομικού μου βιβλιαρίου και των σμηνών. 
Μαζί με μένα θα έχω και άλλους δύο συνέταιρους τον Βασίλη τον συνονόματο και τον Αντώνη. Και οι τρείς θα πάρουμε από 5 παραφυάδες ώστε να αρχίσουμε την μελισσοκομική μας ενασχόληση.

Μέσα από το Blog θα αναρτάται ότι έχει σχέση με την Μελισσοκομεία και όχι μόνο ώστε να διορθώσουμε μαζί προβλήματα αλλά να λύσουμε απορίες μιας και τώρα ξεκινάμε εμείς οι νέοι.   

Μακάρι να πάνε όλα κατ' ευχήν στο πέλαγος που λέγεται "Μελισσοκομεία".

2 σχόλια:

μελιΣακης είπε...

Καλώς ήλθατε,καλή αρχή και καλή επιτυχία!

Unknown είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ Σάκη!!